It's my time to shine, baby. [Part 1]

Publicat de PicSie , vineri, 7 mai 2010 14:32


Dansez.Şi-mi place.
Ador să fac asta.
Poate cel mai mult.
Poate la fel de mult ca enorm de multe altele.
Poate nu.
De fapt nu.
E un lucru inexplicabil,nu special.
Mă rog,ştiţi voi , cum e cu "specialu`" ăsta.E un clişeu aiurea.
Poate aţi mai întâlnit.
Poate cunoaşteţi situaţia.
Acel ceva care te face să zâmbeşti, să râzi, să plângi, să suspini ?
Şi prin care poţi să trăieşti?
Şi să fii tu?
Ei bine, departe de a putea fi cuprins între limitele unor cuvinte dintr-un dicţionar, dar totuşi există ceva.
Pentru fiecare este altceva.
Pentru mine.. e dansul.
Şi chiar mă gândeam ce să scriu azi.Pentru că mâine tot am individualele la dans, îmi urez succes :))
Şi să nu mă panichez, intimidez şi să încep să tremur convulsiv ca fraiera.Nu vreau să stric totul.Nu acum.
It's my time to shine, baby.
Am până şi un mix.Şi bineînţeles o coregrafie.


Detalii,detalii.
Tot ce contează e momentul.Acel moment.


Şi ştiu că o să fie bine.
Acest post îl dedic tuturor dansatorilor şi pasionaţilor de această artă, care ştiu ce înseamnă într-adevăr.


Numai bine.

0 Response to "It's my time to shine, baby. [Part 1]"

Trimiteți un comentariu