It's my time to shine, baby. [Part 2]

Publicat de PicSie , sâmbătă, 8 mai 2010 12:05

Azi m-am convins.
Dansul chiar este cea mai mare pasiune a mea.
Dansul e mult mai mult decât o parte din mine.
Şi am constatat că nu e un număr mare de persoane care simt asta.Nu.E un număr colosal de persoane care simt asta.
Atunci când dansezi, îţi pui toată fiinţa în acele moment, indiferent de ceea ce simţi şi ceea ce dansezi.Are loc o metamorfoză, ciudat spus, dar corect.
Şi, chiar dacă acest lucru îl cunoşteam de când mă cunosc pe mine însămi, azi mi-am conturat ireversibil această idee: mi-am dat seama că îmi doresc să fac asta întreaga viaţă.
Nu dau detalii concrete despre ce s-a petrecut azi în sală, la probe, cei care au fost acolo ştiu cel mai bine cum a fost.
Şi nici nu ştiu dacă se poate explica.
În fine.
Postul acesta îl dedic întregii echipe Trouble Crew.Cu absolut tot ceea ce înseamnă ea : Trouble, Trbl, Remember, şi bineînţeles, domnii profesori.
Sunteţi minunaţi, mă!


"C.A.P- Caracter, Ambiţie, Personalitate" (Paul Gheorghe)

3 Response to "It's my time to shine, baby. [Part 2]"

Queen Says:

Wow.

Pai e fain daca iti place asa de mult dansul.
Sa nu renunti la cursuri.
Si..succes >:D<

PicSie Says:

Mersi :*
Nici n-am de gând >:D<

Crazy Bubble Says:

De cand tot zic sa vin sh yo cu tine, sh n'am mai apucat :))
^_^ nu scapi uh asa usor!

Trimiteți un comentariu