Dacă "se poartă", ce să-i faci?

Publicat de PicSie , marți, 4 mai 2010 16:08

Hmm.E aiurea.
Nu mă simt bine deloc, şi nu mă refer la partea fizică.
Nu.Dar prefer să mă abţin şi să las în urma mea doar gânduri frumoase şi vorbe potrivite.
Nu îmi doresc să transform paginile astea de jurnal virtual/blog, cum doriţi să îi spuneţi, într-un loc în care să refulez.
Da...acesta e cuvântul.
Şi mai mult de atât, nu vreau să mă transform pe mine însămi în altceva decât mi-aş dori să fiu.
De putut, pot.
Şi multe persoane din jurul meu mă forţează să fac asta.
Să scot şi alte laturi la iveală şi să nu mă mai despart de masca mea.
O mască de apărare, de protecţie.
Oameni buni, nu-i uşor...
Dar vine acel moment când simţi că vrei să te refugiezi undeva, sau la cineva în suflet , şi n-ai unde, domne(lăsând la o parte familia care totuşi reprezintă acel sprijin de necontenit pentru toţi,acea binecuvântare, sau cel puţin, aşa ar fi frumos).
În fine.Am sesizat , şi nu de o zi, două că "se poartă"(cine`o mai fi inventat şi sintagma asta stupidă...).
Ce se poartă?
Falsitatea, minciuna, răutatea, şi altele pe care le cunoaşteţi şi voi.
Personal,nu agreez persoanele care se încadrează în aceste criterii, şi de aceea, nu vreau să mă număr şi eu printre ele.
Pentru ca astfel aş ajunge să nu mă agreez pe mine însămi, nu?

Mda.Urâtă perspectivă.
Postul ăsta va suna cam ciudat dar n-am ce să-i fac.
Asta nu înseamnă că va trebui să-mi ascund şi gândurile?!
Sunt o persoană sinceră de fel.Şi aşa mi-aş dori să rămân.
Okay, o să las o melodie de final, poate nu mare operă, dar care posedă un mesaj...şi asta e important.


O zi minunată vă doresc.

0 Response to "Dacă "se poartă", ce să-i faci?"

Trimiteți un comentariu